2011-03-15
 08:51:19

underbara vänner

Jag har de mest underbara vännerna i världen..!! Och jag är så otroligt glad för det.

De ställer verkligen upp på mig och tror på mig. Det känns så skönt att (nästan) alla i min närhet stöttar mig.

Robin som jag träffar varje dag betyder så otroligt mycket för mig, och jag är så glad att det är just honom jag har vid min sida. Han är den som kommer få se när mina dåliga sidor kommer fram och när jag blir på dåligt humör. Men ändå väljer han att stanna kvar vid min sida. Han blev kär i mig trots att jag är så kraftigt överviktig och det ska bli så underbart att göra det här även för hans skull..


Nu ska jag försöka göra en snygg typ signaturbild som jag kan signera varje inlägg med..!


//Evelina (det här känns så tråkigt)


Nanette

Du kommer fixa det =D

Vi får göra det tillsammans =) Kramar



PUBLICERAT: 2011-03-15, 20:44:40 | URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: